کادر پزشکی هم از ریتالین و پتیدین استفاده می کنند


جراح مغز اعصابی که ریتالین و پتیدین  مصرف می کرد ؟
حدود 15 سال پیش بود که من رزیدنت تخضصی بودم گزارم افتاد به یکی از بیمارستانهای دانشگاهی در تهران .
اون جا یک جراح مغز و اعصاب بود که کلی در ایران مشهور بود و کلی کیا بیا داشت .
در داخل هر اطاق عملی یک مسول است که داروهای اطاق عمل را باید تامین کنه مخصوصا داروهای مخدر چیزی که بخواهی باید از اون بگیری .
دم در اطاق عمل  وایساده بودم که دیدم اقای جراح با لباس امد و رفت توی رختکن و بعدش مسول اطاق عمل را صدا کرد و چیزی بهش گفت .
من که کنجکاو شده بودم رفتم توی نخ مسول اطاق عمل که دیدم رفت و به سرعت برگشت و یک چیزی را داد دست استاد جراح مغز و اعصاب و من که خوب دقت کردم دیدم یک امپول پتیدین 50 میلی گرمی است .
وقتی سرم خلوت شد دم ظهر رفتم به مسول اطاق عمل گقتم من هم یکی میخواهم
گفت چی می خواهی
گفتم همونی که دادی دکتر ...
یک نگاهی به من کرد و هیچی نگفت و رفت یک امپول پتیدین هم برای من اورد .
ضمن درد و دل فهمیدم که جناب جراح مغز و اعصاب چون عمل هایش طولانی هست برای اینکه دوپینگ کند مدتها است پتیدین می زنه .
بعدها که دوباره  گذارم افتاد به همان بیمارستان متوجه شدم اقای دکتربجای پتیدین دیگه  قبل از عمل هایش  یکی  دو تا ریتالین می زند تا تمرکزش بره بالا
ایرانی ها ی نارکومانیاnarcomania از بیماری نارکومانیک narcomaniac رنج می برند

opium: شجره نامه ریتالین

opium: فرمول ریتالین .ساختمان ریتالین.پپریدین و ریتالین ...

opium: خون بازی در معتادین تزریقی به مواد مخدر (پتیدین .مورفین ...

opium: پتیدین یا دیمرول

opium: کادر پزشکی هم از ریتالین و پتیدین استفاده می کنند

opium: ساخت پتیدین از اسید نیکوتینک و اسید ایزو نیکوتینک



هیچ نظری موجود نیست: