تور گردشگری و اعتیاد مجیک ماشروم و ریتالین و پتیدین

http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/bro/lowres/bron2524l.jpg
طنز مشاوره  تلفنی برای شروع اعتیاد
از بس تو ایران  تبلیغ برای مشاوره تلفنی و حضوری برای ترک اعتیاد است من فکر کردم که برای شروع اعتیاد مشاوره تلفتی و حضوری تاسیس کنم
چون تنها ماده مخدری را که من قبول دارم مجیک ماشروم و ریتالین است برای همین می خواهم اقدام به تاسیس مشاوره و  تور برای این مواد مخدر بکنم
تور مجیک ماشروم
مشاوره تلفنی و تور گردشگری مجیک ماشرم
ما نقشه تمامی نفاطی از ایران را که در ان مجیک ماشروم می روید را به شما می دهیم و در یک تور سه روزه شما را به نواحی که این قارچ وجود دارد برده  و با هم به چیدین انها می پردازیم
مزایای تور مجیک ماشروم
به هر داوطلب یک دستگاه دتکتور مجیک ماشروم می دهیم
به هر داوطلب یک نقشه ایران و محل های رویش مجیک ماشروم می دهیم
چگونگی کشت و تولید مجیک ماشروم به صورت علمی و عملی یاد خواهیم داد
تور ریتالین
چگونگی خرید و محل های خرید
چگونگی استفاده  از ریتالین برای افزایش حافظ و هوش 
مهمترین قسمت تور ریتالین اموزش ساخت ریتالین در منزل است
توجه
به زودی تور پتیدین   کتامین و متامفتامین هم  شروع خواهد شد
داوطلبین جهت ثبت نام به همین وبلاگ مراجعه کنند ؟
 http://www.leisuretimesnamibia.com/web/images/stories/travel_magic.gif 

opium: مجیک ماشروم

opium: قارچ جادویی(مجیک ماشروم ) اضطراب سرطانیها را کاهش می دهد مجیک ماشروم و میگرن
opium: خطرات کشت و مصرف مجیک ماشروم (قارچ جادویی )
opium: تحقیقات دانشگاه جان هاپکینز بر روی مجیک ماشروم

opium: اثرات مجیک ماشروم و دوز استفاده از مجیک ماشروم

هیچ نظری موجود نیست: