سکس با متامفتامین در بست از جلو با دست جنده ای که شاعر بود

Opium. سایت اختصاصی مواد مخدر
سکس با متامفتامین در بست از جلو با دست  جنده ای که شاعر بود

یاداشت های از دفتر خاطرات  یک معتاد
چرا باید معتاد بود
می گویند سالم باش  سالم زندگی کن اعتیاد این می کنه ان می کنه زندگی را می سوزاند ؟
گور پدر سلامت و این زندگی یکنواخت بدون لذت .
سالم باشم که چی
مثل خر کارکنم زن بگیرم ازدواج کنم  بچه دار بشم بعد زن بچه  ام این قدر اذیتم بکنند که تالاپ بیفتم سکته کنم بمیرم .بعدش بچه ام با ارثی که براش گذاشتم برود حال هول کند و معتاد شود ؟
سکس هم سکس با متامفتامین
اول سکس بدون مواد حال می دهد
بعد از یک بار که شیشه  زدی  لذت سکس 100 برابر می شود
بعد که معتاد به شیشه شدی سکس خیلی بهت حال می ده اما نه سکس کردن با یک دختر بلکه  ؟سکس دادن ؟ به یک مرد ؟؟؟؟؟؟؟
جنده ای که شاعر بود
مدتی بود مسافرکشی می کردم
زیر پل حافظ که رسیدم دیدم یک دختر شاسی بلند تاپ وایساده  یک پراید هم براش وایساد ولی طرف بهش توجه نمی کنه
من گفتم حتما یک مسافر در بست است
از دور داد زد دربست ؟ رفتم جلوش ترمز کردم
به سرعت سرش  را از پنجره ماشین اورد تو و نگاهی به جلوی داشبورد که من پول هام روش بود انداخت و گفت در بست از جلو با دست 15 تومان ؟

از جلو 30از عقب10
این مسافر کشی هم عالمی داره داشتم  داشتم فلکه چهارم را می امدیم پائین که دیدم چند تا زن کنار خیابان وایسادن  ازدور به نظر می رسید دارن می رقصند و بدن خودشان را به جلو و عقب تکان می دهند
به اولی که رسیدم دیدم همانطور که بدنشو به جلو و عقب  تکان می دهد  گفت 
از جلو 30 از عقب 10

هیچ نظری موجود نیست: