سکس با گلشیفته فراهانی و رکتوم خالی از علم

من احمق فکر کردم امدم برای ارتقای دانش هم وطنان خودم یک وبلاگ علمی زدم ؟زهی خیال باطل ؟
هر روزی که به امار پیام  هام نگاه می کنم خون خونم را می خورد ؟
در بیش از هزار مطلب علمی و دست اول  بیشترین امار من سه تا لینک است 
دریغ از یک بازدید از متیلون مفدرون  فنیل پروپانولامین .افدرون .دزومورفین و غیره ؟
حیف ان وقتی که من گذاشتم و این مطالب را نوشتم واقعا shat به من بگیره ؟
از فردا می خواهم تغییر روش بدهم .
اصلا ما ایرانی ها دوست داریم مارا گول بزنند  
در ایران کسی به دنبال مطالب علمی و دست اول نیست  فکر می کنم باید این وبلاگ را رها کنم و هر چی علم است دستشو به به بوسم و بگذارم کنار.
 برای بیشتر مردم ایران  یک عکس لخت سینه گلشیفته بیشتر از هزار مطلب علمی ارزش دیدن دارد
جالب اینکه اونور اب پیش شیطان بزرگ مسله یک جورهای بر عکس است .
اگر یک مقاله خوب علمی پیدا کنی سایتش می گوید باید این قدر پول بدی تا بتوانی دانلودش کنی ولی سایت های پورنو گرافی مجانی فیلم سکسی را در اختیار بازدید کننده ها قرار می دهند .

هیچ نظری موجود نیست: