داستان طنز مواد مخدر روانگردان جدید صنعتی در امریکا

داستان طنز مواد مخدر روانگردان  جدید صنعتی  در امریکا 
 
سال 2010 
روز اول کاری   سال جدید  بود که از خانه در امدم یک سیاه پوسته که قبلا ازش کمی کوکائین خریده بودم  آمد جلو و گفت 
دوکی یک جنس جدید دارم که نصف قیمت کوکائین است ولی سرخوشی(نئشگی ) ان  بهتر ازکوکائین است می خواهی هر یک گرم50 دلار ؟؟؟
گفتم اسمش چی است 
گفت آسمان وانیل ؟
گفتم اگه  کارش درسته  و خودت ضمانت می کنی من یک گرم می گیرم  .....حرف من تمام نشده بود که یک کیسه کوچک  پلاستیکی در اورد و گفت این را مهمان من اول تست کن بعد بخر 
ما هم گرفتیم رفتیم سرکار .شب که شد توی خانه یک دو لاینی زدم دیدم به به چی هست اصلن خود کوکائین است ؟
فردا صبح که از خانه در امدم چشمهام دور می زد تا طرف را توی کوچه پیداش کنم سر کوچه که دیدمش صداش کردم با خنده امد جلو و گفت خوب بود ؟؟
گفتم اره محشر  بود  هشت توپ  بده ؟
گفت به امروز یک چیز جدید دارم از اون بهتر است  حالش هم مثل کوکائین است هم اکستاسی باید بزنی دوکی تا بفهمی چی میگم 
گفتم  اسمش چی است 
گفت گوگین  گفتم منظورت گوگن نقاش  است گفت نه گوگین  بعد از جبیش یک 100 میلی گرمی بهم اشانتیون دارد و گفت  این را مهمان من  ؟؟برو تستش کن 
بازشب شد و من و گوگین 
چی بود از پا و سر هر دو گرم شدم هم کوک بود هم اکستاسی بود یک چیز عجیب و با حالتر از قبلی ؟
صبح که شد  سریع زدم بیرون  این دفعه توی کوچه دیدمش با خنده امد جلو و گفت 
دوکی خوب بود حال کردیا ؟
ما هم  با خنده و عجله گفتیم دو توپ  بده ؟؟
گفت به  امروزه یک چیز جدید امده  اسمش اسمان ابی است  البته خودم هم توش یک چیز دیگه  هم زدم  اگر بزنی مشتری می شود
گفتم یا عیسی مسیح  دو گرم بده ؟؟
دیدم یک کیسه کوچک از توی جبیش در آورد و گفت این را هم مهمان من باش ؟
در محل کار همش منتظر بودم که  کارم سریع تمام بشه و برگردم خانه ؟؟
نرسیده ریختمش توی یک دیس و دو لاینی زدم وای چی بود تا حالا تو عمرم همچین چیزی نزده بود م 
////////////////////////////
.........................................
////////////////////////////////////////////////////////
سال 2012 
از خانه که در امدم سرکوچه بغل ماشین وایساده بود ..................گفت امروز یک چیز جدید دارم  گفتم اسمش چی است گفت ( مسافرت با شمن)  .....
.................................
از خانه در امدم............... گفتم اسمش چی است.......... گفت  جادوگر
سال 2013  از خانه که درآمدم  ............. گفتم اسمش چیه ؟ گفت ...
نهضت ادامه دارد ؟؟
پاورقی 
نمی دانم این روس های بدبخت  معتاد هم خودشون گدا هستند هم مواد مخدری که استفاده می کنند اسمش چیپ (مثل مخدر کروکودیل ) در عوض مخدر های امریکایی اسمشون هم با حال است آسمان  آسمان هفتم آسمان نهم  گرد فرشته

سازمان Chinese Intelligence Agencie در طرح CIA مواد مخدر صنغتی به ایران صادر می کند ؟

opium.site: مواد مخدر جدید در اروپا

ماده مخدر لبخند قاتل جدید جوانان New Killer Drug 2C-I or “Smiles”

opium.site: شناسایی 24 نوع ماده مخدر جدید در اروپا

opium.site: مواد مخدر روانگردان جدید در اروپا و ناتوانایی های قانونی

مخدر روانگردان صنعتی جدید (آسمان وانیل )vanilla sky و White Rush(راش سفید )کوکائین تقلبی

opium.site: کوکائین ها در ایران تقلبی و حاوی bath salt هستند 'fake ...

opium.site: مواد مخدرروانگردان جدید صنعتی در امریکا MDAI، 5،6 ...

opium.site: نمک حمام و مواد مخدر صنعتی

opium.site: روشی ساده و عملی برای تشخیص انواع مواد مخدر اصل و تقلبی

opium.site: GOGAINEماده مخدر روانگردان جدید گوگین(کوکائین تقلبی ...

opium.site: آزمايشگاه تشخيص مصرف مواد مخدر صنعتي و روانگردان ها ...

opium.site: مواد مخدر روانگردان جدید صنعتی در جهان Research Chemicals

opium.site: ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی نهمین ابرCloud 9 (دی متیل ...

opium.site: مخدر و روانگردان جدید صنعتی (( آبی مرموز ))آسمان هفتم Blue ...

مواد مخدر جدید روانگردان در امریکا مواد مخدر روانگردان هر روز ارزان می شود  مواد مخدر .روانگردان صنعتی .روانگردان ها درامریکا روانگردان جدید چیست ومخدر روانگردان جدید صنعتی .روانگردان مخدر جدید وجدیدترین مواد مخدر امریکا چیست .مخدر در امریکا وروانگردان در امریکا ورود 20 نوع ماده مخدر جدید ورود روانگردان جدید  ومواد مخدر صنعتی جدید و جدیدترین ماده مخدر روانگردان در ایران چیست وروانگردان جدید در ایران ورود روانگردان خارجی  به ایران گوگین چیست وهشت توپ چیست مخدر اسمان ابی چیست مخدر روانگردان آسمان نهم چیست ومخدر روانگردان اسمان هفتم چیست وروانگردان چیست ومخدر چیست ومخدر کروکودیل چیست

هیچ نظری موجود نیست: