ماده مخدر کراک در دست مافیای روسیه است

از روزی که این وبلاگ را زدم تا 6 ماه اول فقط راجبع مواد مخدر می نوشتم و تو این یک سالی که از تاسیس این وبلاگ می گذرد راجبع  مخدر مس تا مخدر ایاهواسکا نوشتم ولی فقط یک مقاله راجبع کراک نوشته  بودم و توی ان هم گفته بودم من نمی دانم واقعا کراک از چه چیزی ساخته می شود ولی می دانم هروئین خالص نیست برای همین اظهار نظر نمی کنم
از همون اول هم یک جوری حس ششم می گفت کراک باید منشا روسی داشته باشد .و مافیای روسیه باید پشت قضیه کراک باشند .
خلاصه رفتیم تو این سایت شیمی روس های گدا و کلی گشتیم تا از پروپانوئیل مورفین بگیر که با استیلن و کاربید ساخته می شود و الفنتانیل را پیدا کردیم ولی چیزی که به دلم بچسبه که بگویم این دیگه کراک است پیدا نکردم .
این مطبوعات انگلیسی هم قربونشون برم صحبت از یک ماده مخدر به نام کروکودیل در روسیه کرده بودند که نوشته بودند از هروئین کروکودیل ساخته شده  و من هم پیش خودم گفتم کدام خری تو روسیه از هروئین هروئین می سازد ؟؟
 من مدتها تو خماری اینکه این ماده مخدر کراک چی است مانده بودم تا ان شب ؟
یک شب یکی از دوستانم که در امریکا است تو چت گفت رفیق روسی ان داره کروک می زنه .
گفتم همون کروکودیل را می گی
گفت اره همون کراک شما را ؟؟
گفتم یعنی کراک ایرانی همون کروکودیل  روسها است .
گفت اراه این روس می گیه ما کروکودیل را با اسم کراک انداختم به جون ایرانی ها حالا داره خودمون را تیکه پاره می کند ؟
گفتم راستش بگو این جا تو ایران هنوز هیچکس به درستی نمی داند ماده سازنده کراک  چیه و همه می گویند کراک هروئین خالصه  اما من می دانم کی مغز خر خورده که بیاد تریاک کیلوی چند میلوین تومان را هروئین کنه و خالص کنه و گرمی 5000 تومن به اسم کراک  بده دست ملت مگر ملانصرالدین  باشه
گفت یارو خودش تو مافیای مواد مخدر است می گوید ما اول امدیم تو سال 2000 این ماده را تو روسیه ساختیم  تو سیبری  رو چند نفر ازمایش کردیم ولی بعد دیدم که چیز تاپی است ولی ان موقع چون مواد مخدر تریاک  و هروئین از افعانستان می امد روسیه و ما نمی خواستیم بازار خودمون را خراب کنیم صداشو در نیاوردیم و بعد هم که ایران شروع به مبارزه با واردات مواد مخدر تریاک کرد ما هم تو خود تهران اولین لابراتور کراک را زدیم و چند تا از عوامل خودمون را تعلیم دادیم .بعدا هم بقیه یاد گرفتند .
گفتم یعنی مجانی این ها برای خودشون کار می کنند حق و حساب روس ها را نمی دهند .
گفت نه بابا این ها به بزرگتر از این مسائل فکر می کنند مسله این ها ارتباط فرانسوی است ؟
گفتم برای همین است ؟
گفت اره  چون تو اورپا کسی طالب مواد مخدر غیر از هروئین نبود این ها برای اینکه انحصار هروئین افغانستان را حفظ کنند و قیمت هروئین را هم در اروپا بالا به برند با رواج کراک در ایران هروئین را جمع کردند و همه مواد مخدر هروئین الان ترانزیت می شود به اورپا در همین ضمن بازار مواد ایران هم راضی و هم کنترل شده  است و هروئینی در ایران شده کراکی  و دیگر هروئین ارزان را که از افعانستان به ایران می امد حالا دست این روسها داره با قیمت گران می رود اورپا ؟و کلی به نفع مافیای روسیه شده است .
پیش خودم گفتم
انرژی هسته ای  300 تومن بسته ای 

مافیای مواد مخدر چطور ماده مخدر متامفتامین می سازد

ماده مخدر کراک را ملانصرالدین می سازد . - phobus.co.cc

هیچ نظری موجود نیست: