آیا بیماری افسردگی با مجیک تراپی بطور کامل درمان می شود

با سلام و عرض خسته نباشید ایا واقعا افسردگی با مجیک تراپی در سه جلسه قابل درمان میباشد در ضمن چرا ادرس مطب مشخص نیست با شماره هائی که هست نمیشود از شهرستان تماس گرفت بنده حدود بیست و پنج سال هست که افسردگی دارم پیش دکتر های زیادی در تبریز و تهران مراجعه کردم انواع و اقسام دارو ها را با ترکیبات گوناگون مصرف کردم ولی بهبودی نیافتم خواستم بنده را راهنمائی و اگر امکان درمان هست کجا باید بیایم.
جواب
از نظرعلمی و بررسی های ا نجام شده در دانشگاه های معتبر دنیا و تجربه شخصی درمان افسردگی با سیلوسایبین صد در صد ممکن است اما متاسفانه چون این دارو در دسته گیاهان توهم زا طبقه بندی شده است  و توسط سازمان نظارت بر غذا و داروی امریکا تائید نشده است و با دوز بالا توهم می دهد و از نظر اسلام داروی که توهم بدهد  منع شرعی دارد ما مجوز تجویز انرا به بیماران نداریم
البته با دوز کم مثلا 70 میلی گرم روزانه  مجیک ماشروم توهم نمی دهد و قادر به درمان افسردگی  بطور کامل هم می باشد اما در مدت طولانی باید با دوز کم  مصرف شود (یک ماه )  اما  فعلا  سیستم بهداشت و درمان در دولت جمهوری اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با  تجویز این قارچ  برای درمان افسردگی حتی با دوز کم هم موافقت نمی کند 
توجه 
من در هفته فقط یک روز 5 شنبه ها مطب می روم و چهار و یا پنج بیمار را ویزیت می کنم  برای همین بیماران از قبل بر روی تلگرام وقت می گیرند و چون ممکن است با اعلام ادرس گروهی نادانسته در طی هفته به مطب مراجعه و سر گردان شوند وقت دهی برای مطب فقط از طریق تلگرام انجام می شود 

هیچ نظری موجود نیست: